ik ben gisteren gebeld door uwv dat mijn ww aanvraag is goed gekeurd nu is mijn vraag wanneer staat het geld op mijn rekening?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Bel even terug naar het UWV en vraag het! Wij kennen de details van jouw situatie niet en kunnen deze vraag dus niet beantwoorden!

Antwoorden (1)

Binnen 4 weken nadat u werkloos werd, betalen wij uw WW-uitkering. U krijgt van ons ook een brief met onze (voorlopige) beslissing over uw WW-aanvraag. Hierin staat hoe hoog uw uitkering is en hoelang u de uitkering kunt krijgen. Op Mijn UWV ziet u de datum waarop u de eerste betaling en de voorlopige beslissing kunt verwachten.

Heeft u WW aangevraagd nadat u werkloos werd? Dan krijgt u de eerste betaling en de brief binnen 4 weken nadat wij uw WW-aanvraag ontvingen.