Welke bedrijven zijn actief op een diverse markten onder dezelfde merknaam?

Ik zat net een programma over Yamaha motoren te kijken en dacht ineens: "he, ze maken ook muziekinstrumenten, hifi apparatuur en naaimachines."

Een kleine blik op hun website toont: Naast muziekinstrumenten produceert Yamaha halfgeleiders, sportartikelen, motoren, boten, huishoudelijke artikelen, meubels en industriele robots.

Zijn er nog meer bedrijven die op zulke verschillende markten (onder dezelfde naam) actief zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag +1

Het beste antwoord

Phillips
Siemens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Rolls Royce bijvoorbeeld. Maken personenauto'tjes en...., straalmotoren voor de luchtvaart!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Douwe egberts
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mitsubishi.

Uiteraard bekend van de auto's maar ik heb ook wel eens een monitor van Mitsubishi gezien (met hetzelfde logo).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boeing. Vliegtuigen en Wapens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna ALLE grote merken die zich niet 100% op 1 productsoort hebben toegelegd. De meeste dus.