hoelang duurt het als ik in het weekend wat naar dezelfde bank wil overmaken?

Ik zou vandaag geld krijgen van iemand. Ze zegt het te hebben overgemaakt (van ABN AMRO naar dezelfde bank). Mijn moeder heeft iets over gemaakt naar haar vriend om te laten zien dat het zelfs in het weekend er binnen 1 minuut op staat. Is dat bij de ABN ook zo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Interne overboekingen horen dezelfde dag binnen te zijn. Over het algemeen is het inderdaad dat je gelijk het bedrag bijgeschreven krijgt. Het is in ieder geval de normale gang van zaken, als er een storing is kan het wat langer duren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook bij de ABN-AMRO zou bij internetbankieren naar een andere rekening bij de ABN-AMRO dit de bijschrijving direct verwerkt moeten worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja bij internetbankieren van ABN-AMRO naar ABN-AMRO staat het (storingen daar gelaten) binnen een minuut op de tegenrekening. Maar heeft de tegenpartij het op de ouderwetse manier gedaan middels een overschrijfbewijs dan gaan er een paar dagen overheen