Hoeveel euro hou ik over als ik €3 bruto verdien?

Ik werk sinds kort bij de McDonald's en in mijn contract staat dat ik €3 bruto per uur ga verdienen. Maar ik vraag me af of hier nog BTW van afgaat, en hoeveel ik dan overhoud.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K
ItisILeClerc
10 jaar geleden
BTW zal er niet vanaf gaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er gaat geen btw vanaf maar loonbelasting! etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoogstwaarschijnlijk bent u minderjarig,
in dit geval is er geen verschil tussen netto en bruto.
als dit wel het geval is kan je dat makkelijk terugvragen

Antwoorden (2)

Hangt ervan af hoe oud je bent, ik werkte als 16-jarige bij de Mc en verdiende iets van 3,45. Omdat ik onder de 18 ben en was is bruto bijna hetzelfde als netto.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier op deze site kan je berekenen hoeveel je gaat verdienen.
Maar inderdaad als je 16 jaar bent krijg je bijna het zelfde als je bruto loon.