Hoe kan ik geld afhalen met mijn prepaid Mastercard?

Is het mogelijk om geld af te halen met mijn prepaid mastercard? Zoja welke code heb ik dan nodig? Want de code is langer dan 4 cijfers (geen pincode dus). Indien dit niet mogelijk is kan je dan het geld laten terugstorten op een rekening?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Het is mogelijk om het via Paypal (als je dat hebt) op je eigen bankrekening te krijgen.
De manier is om je zelf een rekening te sturen.
Dus in Paypal stuur je een betalingsverzoek (voor goederen of diensten) aan een ander emailadres van jezelf, die niet gekoppeld is aan je Paypal account..

Via het mailtje dat je dan krijgt kun je betalen met je Mastercard en komt het op je Paypal rekening.
Vanuit Paypal kun je het dan gratis doorsturen naar een gewone bankrekening.