Hoe snel staan gespaarde airmiles op je account?

Net lid geworden van airmiles.
Heb boodschappen gedaan bij Albert Heijn maar de punten staan er nog niet op.

Hoe lang duurt dat gebruikelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.7K

Het beste antwoord

Van de site van airmiles bij de vraag: "Ik heb geen airmiles ontvangen"

Het verschilt per partner wanneer de Air Miles worden bijgeboekt op je kaartnummer. De meeste partners boeken de Air Miles na een week bij.

Bij- en afschrijvingen kun je, nadat je bent ingelogd, hier bekijken.

Ben je nog niet in het bezit van inloggegevens? Dan kun je deze eenvoudig aanmaken. Klik in het inlogscherm dat verschijnt op 'Ik heb geen gebruikersnaam en wachtwoord' en volg de stappen. Zodra je je Mijn Air Miles account hebt geactiveerd kun je je saldo en transacties bekijken.

Heb je wel een Air Miles account maar ben je niet meer in het bezit van je gebruikersnaam en wachtwoord? Klik dan in het inlogscherm op 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?' zodat je weer in het bezit komt van je inloggegevens.

Mis je desondanks toch de bijschrijving van Air Miles? Laat het ons weten zodat we je verder kunnen helpen. Vermeldt in je e-mail je Air Miles kaartnummer, datum van de aankoop, vermelding partner en het aantal Air Miles dat niet is bijgeschreven. Binnen twee werkdagen ontvang je van ons een antwoord.