identiteitskaart verloren,kan ik alsnog mijn wachwoord ophalen bij de ing?

ik ben mijn id kaart verloren maar in de tussen tijd ook een nieuw wachwoord aan gevraagd bij de ing!kan ik dan alsnog bvb een kopie van de id kaart gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Een kopie van een legitimatiebewijs is niet geldig. De reden hiervoor is dat de echtheidskenmerken niet te controleren zijn.

Heb je geen ander identificatie middel, zoals een rijbewijs of paspoort? In alle andere gevallen zul je moeten wachten tot je vervangende id-kaart klaar ligt op het gemeentehuis.