hoe kan ik mijn saldo bekijk als mijn bankrekening is geblokkeerd?

mijn moeder heeft mijn bankrekening geblokkeerd maar ik wil wel weten hoeveel ik er op heb staan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
waarom is die geblokkeerd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft zij JOUW bankrekening geblokkeerd?
Ivana
10 jaar geleden
Je kunt je paspoort meenemen en naar de bank gaan om te vragen wat je saldo is.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
dat is simpel: vraag het aan je moeder
Amadea
10 jaar geleden
Een jongerenrekening waarschijnlijk, daar hebben ouders of opvoeders het regelrecht. Maar inderdaad, Itis, moeders moet het wél kunnen zien.

Antwoorden (1)

Bij de ING bank kan je via de geldautomaat je banksaldo bekijken alvorens je besluit of je iets wilt pinnen. Ik neem aan dat dat bij andere banken ook het geval is. Ik weet echter niet of je niets op het scherm te zien krijgt omdat je geblokkeerd bent. Het valt in ieder geval te proberen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mijn weten zie je alleen het banksaldo van je rekening als je bij een geldautomaat van je eigen bank bent. Als je bij een andere bank pint, kan je wel geld pinnen maar krijg je niet je banksaldo. Dat is bij mij in ieder geval zo. Ik zit niet bij ING. Als ik pin bij mijn eigen bank, en ik vraag een pinbonnetje, staat daar ook altijd het nieuwe saldo op nadat ik dus heb gepind. Bij andere banken is dat niet zo. Dan staat er wel het gepinde bedrag op, maar niet mn nieuwe rekeningsaldo.
zondag
10 jaar geleden
Ik Had ik erbij moeten zetten dat ik de ING bank heb? Met opnemen bij andere banken heb ik geen ervaring maar ik dacht dat dat voldoende uit mijn antwoord bleek. Een goed verstaander heeft een half woord nodig. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laat ik nou geen goede verstaander zijn die maar halve woorden nodig heeft. Als ik mensen live zie en wat beter ken, wil dat nog wel eens lukken om wel een half woord nodig te hebben. Maar meestal niet van een scherm af bij mensen die ik niet ken en zie. Dan neem ik de geschreven tekst nogal eens letterlijk zoals het er staat. Is me hier op Gv al vaker gebeurd dat ik teksten kennelijk iets anders opvatte als anderen of zoals het bedoeld werd of iets dergelijks.