ik heb een woning met huurtoeslag, wat zijn de gevolgen als ik mijn handtekening op nog een huurcontract zet maar me daar niet laat inschrijven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zodra jij je handtekening op het huurcontract zet ben je ook huurder van deze woning. Dus ben jij verantwoordelijk voor de huur etc etc.. verder krijg je geen dubbele huurtoeslagen enz
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
U voldoet niet aan alle (zeven) voorwaarden die gelden voor huurtoeslag.
Bepaling: U, en uw eventuele partner en medebewoners staan bij de gemeente ingeschreven op uw woonadres.

De huurtoeslag aanvragen zal betekenen dat die wordt afgewezen of u moet achteraf de toeslag terugbetalen.
fisbel