Informatie verdeling nalatenschap?

Na het overlijden van onze oma heeft er een verdeling plaatsgevonden tussen 2 tantes. Onze vader die eerder overleden is hebben zij in de verdeling niet meegenomen. Wij (2 kleinkinderen van oma en kinderen van haar zoon) zijn niet meegenomen in de verdeling. Tot op heden horen wij hier nog steeds niets over. Welke stappen kunnen wij ondernemen om op zijn minst inzage te krijgen in de verdeling die heeft plaatsgevonden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij het testamentenregister onder overlegging van de (kopie van de) akte van overlijden van je oma navragen of je oma een testament had en bij welke notaris dat is gedeponeerd.
Daar vragen of je oma wellicht haar nalatenschap anders heeft toebedeeld dan je verwacht en daar zo nodig (mondeling) advies vragen.