In mijn contract staat dat mijn werkgever mij minimaal 32 uur per maand werk moet kunnen bieden. Moeten ze die sowieso uitbetalen?

In mijn contract staat dat mijn werkgever mij minimaal 32 uur per maand werk moet kunnen bieden, maar doordat er in de maand december minder werk was heb ik dat aantal uren niet kunnen werken. Toen heb ik maar 16 uur kunnen werken in de maand december Wel heb ik me beschikbaar gesteld voor minimaal 12 uur per week, dus minimaal 48 uur per maand ben ik altijd beschikbaar. Moet mijn werkgever mij minimaal die 32 uur uitbetalen wat in mijn contract staat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als er inderdaad in je contract staat dat je voor 32 uur p.mnd bent aangenomen dan moet je werkgever deze uren uit betalen,of je nu wel of niet werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+, prima antwoord.