hoe kan je een prepaid creditcard aanvragen en hoelang duurt het dat je er eentje hebt?

Ik wil namelijk een prepaid creditcard aanvragen maar ik zou graag willen weten hoelang het duurt voordat ik er eentje heb en hoe ik dit kan aanvragen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende aanbieders die in Nederland prepaid creditcards aanbieden.
Zo kan je bij GWK, Moneybookers, Netteller een prepaid creditcard aanvragen.

Het duurt een paar dagen voor dat je de kaart in huis hebt. Bij Albert Heijn, Bruma .. etc kan je ook een alternatief kopen die je onmiddelijk mee naar huis krijgt., de "pre-payschoppingcard". Deze kan je gebruiken in alle winkels waar VISA wordt aanvaardt.
Deze kan je ook online activeren.