Bij welke bank kan ik het goedkoopst een bankrekening ( betaalrekening + spaarrekening) openen?

Dus bij welke Nederlandse bank zijn de kosten voor een combinatie spaarrekening met betaalrekening, tesamen met internetbankieren het laagst? Zijn er goede vergelijkingssites over dit onderwerp?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat je even verder moet kijken dan alleen de kosten. Kan een bank ook service geven, is er een kantoor waar je terecht kan, als er iets aan de hand is? (alleen een telefonische hulpdienst kan ik je echt afraden...)
Er zijn tegenwoordig ook banken waar je alleen via internet kan bankieren, ik weet zo niet welke.
Je krijgt dan zelfs geen pasje zodat je kan pinnen, maar doet uitsluitend betalingen via internet.
Goedkoop is prettig, maar ik vind een bank net iets te belangrijk om alleen het kostenoogpunt in ogenschouw te nemen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Bedankt voor de tips, ik zoek iets voor erbij, om wat te kunnen sparen, zonder dat ik direct in de verleiding kan komen om aan dat geld te komen, maar je hebt denk ik gelijk, ik zal het meenemen in mijn beslissing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dat geval denk ik dat je t beste alleen een spaarrekening kan openen, die zijn meestal gratis, voor een betaalrekening moet je vaak betalen. Je kunt dan een traditionele spaarrekening openen, waarmee je met een pinpas kan opnemen.
Vervolgens vraag je internetbankieren aan, en log je in met je spaarpas. Je opent dan zelf via internet een internetspaarrekening, omdat je dan hogere rente krijgt. Ik weet dat deze constuctie heel goed kan bij ABN AMRO, mijn partner heeft dit ook zo gedaan. De rabo wil alleen een rekening voor je openen als je ook een betaalrekening daar onderbrengt. SNS en ING weet ik niet. Wil je ook nog de naam van de spaarrekening die hij heeft geopend? Groei gemak spaarrekening, geen minimum inleg, wel een pas voor de geldautomaat, en afschriften.
Via internet hebben we toen i-bankieren aangevraagd, en vervolgens een spaarrekening met hogere rente. Ik wens je succes en spaar ze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga binnenkort eens rondvragen en ik zal je suggestie meenemen.

Andere antwoorden (1)

Ik denk Money you.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heeft volgens mij geen betaal rekeningen, wel spaar