Hoe kan een klant mij betalen met credit card?

Ik wil mijn klanten de mogelijkheid bieden om met credit card te betalen. Ik heb een online shop. Wat moet ik hiervoor doen? En hoe werkt dit precies?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al PayPal. Ik begrijp dat dit voldoende is.
Maar bij andere webshops zie je soms icoontjes van allerlei verschillende credit cart + andere betaalmogelijkheden +paypal?
Zoiets zou ik willen hebben.
Zelf ben ik aangesloten bij de ANWB Visa.
Ik begrijp dus dat ik bij hun iets moeten aanvragen? Waar moet ik precies om vragen? En waar moet ik dit in mijn software verwerken?

Het beste antwoord

Je moet je aansluiten bij de creditcard maatschappijen, via hun sites kan je je bedrijf aanmelden. Vervolgens zal de cc transactie software moeten integreren in je website. Wat je ook kunt doen is Paypal, werkt ook met credit cards. Kijk maar eens op Paypal.com