Wat is er met de storting van DUO aan de hand bij de Rabobank?

Normaal gesproken krijg ik mijn studiefinanciering na 12:00 uur gestort... Dit is nu niet het geval. Ik zit dus bij de Rabobank. Heel raar want het word normaal gesproken dezelfde dag na 12:00 uur altijd gestort. Is er misschien een storing ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

ik krijg ook geld van duo en ik heb een mail gehad dat door IBAN het langer duurt dit staat in de mail: beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op vrijdag 22 november.

Betaling een paar uur later
Voortaan staat je studiefinanciering een paar uur later op je rekening dan je misschien gewend bent. Dit komt door de invoering van IBAN.

Benieuwd naar je studiefinanciering in 2014?
Je krijgt je bericht over de studiefinanciering voor het nieuwe jaar later dan je gewend bent, namelijk in december. Het kan zijn dat je mede-studenten eerder of juist later een bericht krijgen, we versturen de berichten namelijk in etappes. Heb je een aanvullende beurs, dan krijgen ook je ouders uiterlijk vóór de kerst een bericht met daarop de ouderbijdrage. Je kunt de bedragen voor 2014 ook zien als je na 25 november inlogt op Mijn DUO.

Met vriendelijke groet,

Directeur Onderwijsvolgers
Dienst Uitvoering Onderwijs
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden. Met al dat gezeik rondom IBAN om Europees betalingsverkeer beter te laten verlopen en al het geld dat in die campagne gepompt is, zou je toch verwachten dat je geld er juist SNELLER op staat en dat ik EINDELIJK eens een keer in real-time geld kan overmaken van bijvoorbeeld ING naar RABO. Maar nee, juist bedrijven kunnen makkelijker geld naar elkaar en naar het buitenland oversluizen, terwijl Henk langer moet wachten op zijn centen. Wat heb IK aan IBAN?