Kan ik over de 600 pinnen??

Ik wil dus een xbox one bij iemand kopen die 620 euro kost maar ik vroeg me af of ik dit bedrag wel kan pinnen??
Ik ben 18 jaar

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
moet je bij de voorwaarden van je bankrekening kijken, met een studenten/jongeren rekening kan het volgens mij niet altijd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het kan, kan het alleen bij je eigen bank.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi ik wil je niet van gedachten veranderen hoor. Maar op bol.com zijn ze 500 euro.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Je kan met internetbankieren je pinsaldo aanpassen.

Antwoorden (1)

Ligt aan je bank en aan de limiet die je bij je bank hebt opgegeven. De enige die hier een duidelijk antwoord op kan geven is jou bank.