ik wil bijstandsuitkering aanvragen, er is een vraag waarin ze stellen : van welk inkomen heeft u tot nu toe geleefd ? wat bedoelen ze daarmee ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
ronron1212
10 jaar geleden
Waar je je geld eerst vandaan hebt gehaald werkt of een uitkering.
Cryofiel
10 jaar geleden
Ze bedoelen precies wat er staat: van welk inkomen je tot nu toe hebt geleefd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze bedoelen gewoon het bedrag wat je maandelijks ontving van je WW uitkering.

Antwoorden (2)

Daar wordt mee bedoeld hoe jij aan het geld kwam om je huis, kleding en eten te betalen. Had je een betaalde baan, veel spaargeld, een erfenis, een verdienende partner?
Amadea
10 jaar geleden
Van welk geld je tot heden hebt geleefd, werk, uitkering, leningen, alimentatie, giften?