Zit er een tijd aan eenmalige incasso dat het word afgeschreven?

Hallo, In mei 2013 heb ik een puppytraining gevolgd. Ik heb toen toestemming gegeven voor een eenmalige incasso van 45 euro. Na 2 weken puppytraining was er nog niks afgeschreven. De trainster zei dat ze alles in een keer zou doen. Ik verwacht dat dat binnen korte tijd wel zou gebeuren. Dus zag ik gisteren 31 oktober dat er 45 euro was afgeschreven. Mag dit zomaar? Zit er geen bepaalde tijd aan vast? Ik heb er deze maand financieel geen rekening mee gehouden en heb er best last van.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is niet een termijn aan verbonden. Je kan in het algemeen verwachten dat het bedrag binnen een paar maanden is afgeschreven. Je hebt toestemming gegeven voor een eenmalige automatische incasso. Je hebt hierdoor een betalingsverplichting. In dit geval is het ook een terechte afschrijving.