De eerste komt uit egypte

Toegevoegd na 3 minuten:
De tweede is een Chinese één fen munt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super bedankt! U heeft me enorm geholpen!
De vierde is een Judenpfennig uit Frankfurt; een Judenpfennig is een pfennig, onofficieel uitgegeven door Joodse handelaren om het tekort aan kleingeld te compenseren. Geen officiële staatsuitgave dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
U ook super bedankt! Ik had nooit gedacht dat de munt uit duitsland zou komen!
En de vijfde munt, 25 paisa (geloof ik) komt uit Nepal. Het jaar is 1978 in onze rekening, maar in hun tijdrekening komt dat op 2035.

http://en.numista.com/catalogue/nepal-9.html

ik zal nog even verder kijken naar de 3e munt.

Toegevoegd na 12 minuten:
Heb wel kunnen vinden dat munt 3 uit turkije komt, maar de exacte waarde van de munt die op jouw foto staat kon ik niet achterhalen. Op bijgevoegde link wel een soortgelijke munt van goud.

http://img.ma-shops.com/halbedel/pic/1293_tuerkei_100kurush1917_f.vz.jpg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super bedankt! Dankzij jullie heb ik nu alle muntjes uitgezocht!