Wat kost een kuub leidingwater?

Ik heb de rekening van het waterleidingbedrijf gekregen maar het is me niet duidelijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
m3

Toegevoegd na 3 minuten:
huidig prijspeil

Toegevoegd na 4 minuten:
in Laren, Nederland

Toegevoegd na 4 minuten:
Laren, Noord-Holland

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De prijs van water verschilt ook in 2013 sterk per provincie en woonplaats. De prijs per kubieke meter loopt dit jaar uiteen van 0,66 euro in delen van Brabant tot 1,49 euro in Amsterdam. Het vastrecht loopt uiteen van 37,10 euro in grote delen van oost- en noord Nederland tot 86,50 euro in Limburg.

Via de link kom je bij een overzicht: de prijzen zijn inclusief waterbelasting van 16,5 cent per m3 en 6 % BTW.
AlphaLimaSierra