Hoelang duurt het,voordat iets verwerkt is?als je iets betaald via internet bankieren van de rabobank?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (6)

Normaal overboeking is die pas volgende dag op tegenrekening.
Spoedoverboeking duurt 15 tot 30 min...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bedrag wordt vrijwel gelijk van je rekening afgeschreven en overgeboekt naar de tegenrekening. Hier zal het echter pas een dag later staan bijgeschreven.
Als je het naar een ING (Voormalig postbank) overschrijft kan het twee dagen duren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verschillend, de ene keer duurt het een dag ik heb al eens gehad dat het nog de zelfde dag erop stond. misschien heeft het ermee te maken met de tijd van de dag dat je het overmaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt aan de bank die je hebt, van rabo naar rabo staat het direct er op.
Van rabo naar een andere bank duurt meestal een dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het laatst meegemaakt,dat zondagsmiddags om 12 uur iemand geld overmaakte,en het om 3 uur al op mijn rekening stond,
Binnen 3 uur op zondag,van rabobank naar rabobank.
En het was geen spoedopdracht.
Maak ik door de week geld over naar de rekening van mijn vrouw voor 9 uur s,morgens dan staat het geld om 11 uur s,morgens op haar rekening bij abn amro.
De rabo bank werk behoorlijk snel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alle overboekingen worden uiterlijk in de nacht nadat ze zijn aangeboden verwerkt dus maximaal 23:59 later dan het aanbod ,storingen uiteraard uitgesloten.