Op dit moment in de hulpverlening. Hoop dat het snel weer normaal wordt. Echter dat zal nog wel de eerste 10 jaar doorgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaal gesproken is het merendeel van de bevolking werkzaam in de landbouw. Er is nog maar weinig industrie te vinden in dit land. De landbouwproductie neemt echter sterk af door een afnemende kwaliteit van het land.

Overigens was voor de aardbeving al 70% van de bevolking werkloos.

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens lees ik nu dat in Haiti 400.000 mensen, bijna allemaal kinderen, werk(t)en als slaven. Je kunt je afvragen of dat een industrie te noemen is, maar het zijn er wel veel.

Toerisme was er al bijna niet door politieke, economische en natuurlijke onrust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het meest recente wat officieel is:
primaire sector(landbouw, visserij) 66%
secundaire sector(industrie) 9%
tertiaire sector: 25%