Ik moet maandelijks het minimale bedrag van 61,11 betalen aan de bewindsvoerder. Zijn dit de salariskosten van de bewindsvoerder?

Dit is belangrijk voor mij om te weten, want salariskosten van de bewindsvoerder kan ik namelijk terughalen.
Of komt de salaris uit een ander potje en word dit geld gebruikt voor de afbetaling?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik verwacht dat dit je eigen bijdrage is, de rest wordt door een andere instantie betaald. Dus nee, dan is het niet echt het (totale) salaris van de bewindvoerder. Vraag het eens na bij de instantie waar je het geld aan betaald, of waar je het eventueel van terug kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voornaamste vraag is eigenlijk, of deze 61,11 euro onder de bewindsvoerderssalaris valt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk wel dat het een deel van het salaris van de bewindvoerder betreft, maar om het echt zeker te weten, kun je dat het beste navragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het blijkt dus wel de salariskosten te zijn. Er gaat dus geen cent van naar de schuldeisers.
Maar je bent de enigste met een antwoord, dus de punten gaan naar jou.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Mag de bewindvoerder bij vrijwillig bewind je weekgeld stopzetten en mag ze geld terug storten vanaf de rekening