Waar kan ik een overzicht vinden met welke rabo-banken onder curatele staan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit naar aanleiding van het aangescherpte toezicht op 13 van de 136 lokale rabobanken.

http://www.nu.nl/economie/3547180/rabobank-scherpt-toezicht-vestigingen-aan.html

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Dat maken ze niet bekend om geen klanten te verliezen bij bepaalde filialen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Logisch, maar soms lekt er wel eens wat uit.
Dat bericht is gebaseerd op een bericht van de NOS waarin staat dat 'bronnen' dit aan de NOS gemeld zouden hebben. Naar mijn mening journalistiek in de categorie 'van horen zeggen'. Ik verbaas me er enigszins over omdat de Rabobank een cooperatie is met een flink aantal zelfstandige banken, die weliswaar onderling verbonden zijn maar toch geheel anders van organisatie dan 'de andere banken' . Ben benieuwd naar een persbericht van de bank zelf.
Computoon