wat bedoelen ze met loonbelastingsverklaring laten ingaan?

ik heb een baan bij de c1000 mr ik moet eerst nog n paar formulieren inlevern en daarin staat:
ingangsdatum, vul de datum in waarop u deze loonbelastingverklaring wilt laten ingaan.
mr wat bedoelen ze daarmee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerste werkdag. Ik wist het ook niet en vulde 1 januari in, terwijl mijn eerste werkdag de 7e was. Ik heb er nooit problemen mee gehad.

Antwoorden (1)

Er wordt loonbelasting ingehouden van je loon, je werkgever moet dit doorgeven aan de belastingdienst, de loonbelasting moet ingaan op je eerste werkdag.