Waar kan ik beursgenoterde jaarverslagen van 2008 in het Nederlands vinden ?

Die ik kan dowloden. Het moet een AEX of Midkap zijn.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het moet een bedrijf zijn die in de AEX staat, van dat bedrijf heb ik een jaarverslag nodig in het Nederlands.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is in de AEX en de AMX (Midkap) geen bedrijf te vinden waarvan je het jaarverslag niet online van de eigen website kan halen.
Kijk bij 'investors', 'investor relations', 'financial reports', en dat soort menuitems op de betreffende websites.
Maar niet altijd in het Nederlands trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt anders met google translate een hele webpagina/jaarverslag vertalen naar het Nederlands, erg handig.