Aan welk organisatie/bedrijf kan jij je mateloos ergeren?

Ik erger me mateloos als ik kassa en/of radar kijk en dan dingen hoor waarvan ik denk: Zijn jullie zo diep gezonken... Maar welk bedrijf vinden jullie het ergst?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik erger me wel eens vaker aan bedrijven die alleen via zo'n klantenservice te bereiken zijn (lees, KPN, T-mobile, Telfort) en als je dan belt à 30 nog wat centen per minuut krijg je een eeuwig blijvend vriendelijke dame die helaas niets voor je kan doen, en je met niemand kan doorverbinden (waarom dan de klanten-SERVICE). Mar tenzij ze me echt financieel (o.i.d.) geschaad hebben, gun ik mezelf maar 5 minuten ergernis. Heb geen zin mijn energie te steken in dat soort dingen waar je toch niets aan kunt veranderen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (28)

Saets and sofas, vreselijk dat bedrijf...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het belasting bedrijf
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Trans-Link systems van de OV-Chipkaart. Wat een organisatorisch wangedrocht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je vandaag naar Kassa hebt gekeken dan moet dat wel Pretium Telecom zijn.
Ik erger me in het bijzonder aan dit bedrijf omdat ze misbruik maken van bejaarden.
En....omdat ze ook mijn bejaarde moeder hebben opgelicht.
AWM
15 jaar geleden
Debitel.

Het is gemakkelijker om een expeditie naar de mount everest op te zetten dan een abonnement bij ze op te zeggen.

En ze zijn zo flexibel als een loden deur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
aldi, alsof ze daar speciaal de chagrijniste en lamste mensen selecteren tijdens sollicitaties...
en ja ik heb 'ervaring' bij meerdere aldi's, lekker goedkoop maar een vriendelijk woord kan er niet van af.
(en nee dit heeft niet met de prijs te maken, bij de lidl is het personeel altijd uitermate vriendelijk en behulpzaam!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het GVB in Amsterdam (Gemeentelijk Vervoers Bedrijf) en de NS. Ik ga met het openbaar vervoer naar m'n werk, vandaar....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
DSB en al die andere bedrijven die leningen aanbieden. En dan die reclames die ze op TV laten zien, tenenkrommend!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Nederlandse Energie Maatschappij. En dan misschien nog wel in het bijzonder vanwege Natasja Froger.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedrijven die geld uitlenen en dan als promotie van het bedrijf op de t.v. vertellen hoe gemakkelijk het is geld te lenen, maar ze vertellen niet hoe moeilijk het is alles weer terug te betalen!!!! Dat zal ze ook een zorg zijn , de deurwaarde moet ook aan zijn inkomen denken in deze moeilijke tijden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik erger me mateloos aan die dictatoriale partij
- die de democratie wil afdwingen (!!) zonder leden te hebben. Of inspraak te geven. (volg de leider! waar heb ik dat vaker gehoord?)
- die wil zeggen wat ze denken....en die alleen nooit op enig denken kunnen worden betrapt...
- een samenleving wil opbouwen waarin samen leven niet getoleerd wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het bedrijf "overheid": als ik niet tevreden ben over een privaat bedrijf kan ik naar een concurrent, maar zonder te emigreren kan ik er hoegenaamd niets aan doen dat er 18 jaar geluld wordt over een kleine verruiming van de winkelsluittijdenwet, 4 jaar over een herziening van ontslagrecht, 12 jaar lang het ene moment voor een recept bijbetaald moet worden, en het volgende moment weer niet, en dan weer wel, en dan weer niet. En ik kan niet eens kiezen voor automatische incasso of niet, de overheid hoeft niet eens naar de rechter om geld van m'n rekening af te halen, maar schrijft gewoon zelf een Koninklijk beslagje uit...

Als er een tweede overheid was in Nederland, zou ik overstappen:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de categorie bedrijven: Eigenlijk alle bedrijven waar door de grote organisaties en de computers de klantgerichtheid in het geding komt met alle gevolgen van dien

In de categorie organisaties: Ook (zoals sommigen hier) de overheid, was de organisatie die in mijn link genoemd maar echt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ziggo, want toen ik in mijn nieuwbouwhuis trok, lag er een kabel en waren zij de enige die daar signaal op mochten leveren. Omdat er nog nooit iemand tv op die kabel had gekeken, moest ik 150EUR betalen, alleen kon ik daar alleen maar achterkomen door via email en mijnziggo.nl naar mijn faktuur te kijken, die alleen op hun server in te zien was. Ze vertelden er ook nog doodleuk bij, dat ik dat geld van de aannemer terug zou krijgen (wat puur niet waar is). Wanneer krijgen we nu eens concurrentie in tv-aanbiederland?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn toch genoeg alternatieven:
Digitenne (kpn)
Satelliet (canal+)
Nuon, Eneco, Oxxio.

Omdat ze op een dwingende manier per telefoon mensen overhalen om over te stappen op hun energiebedrijf. Ze schetsen een voordelige nieuwe situatie, maar in de praktijk klopt dit niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zonder enige twijfel Microsoft. De arrogantie van dat bedrijf stijgt zo'n beetje boven alle andere bedrijven uit. En ze komen d'r mee weg omdat iedereen afhankelijk van ze is. Hèt voorbeeld dat een geheel vrije markteconomie geen topsucces is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn meerdere opties, je hoeft je voor microsoft te kiezen. Bovendien is het volgens mij het meeste gebruikte en meest INstabiele besturingsprogramma...
de incassounie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Upc omdat dit het enige bedrijf is waarbij de maandelijkse kosten nooit kloppen
Altijd te hoog nooit te laag vreemd genoeg

EN UPC stuurt haar klanten tegenwoordig ONGEVRAAGD artikelen toe .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar ik me echt aan erger dat zijn alle bedrijven en organisaties die zich met het produceren en leveren van energie bezighouden. Of het nou electriciteitsbedrijven zijn, energiecentrales, raffinaderijen of oliemaatschappijen... Ze zouden zich al lang moeten toespitsen op het ontwikkelen en aanwenden van alternatieve energie. Allang, en veel intensiever dan nu het geval is. Auto's, ze kunnen 1 op 30 rijden, mits de autoindustrie daar even wat meer aandacht aan zou besteden. Waterstofcellen in huishoudens zouden mogelijk een hele mooie ontwikkeling zijn, maar dat is niet afdoende onderzocht, terwijl het idee al meer dan een decennium oud is.

En ondertussen putten wij uit, branden op, vervuilen we. De enige reden dat ik mijn energieverbruik in huis naar een minimum heb gebracht, dat ik de auto heb weggedaan, en dat ik overigens ook zeer alert ben op het energieverbruik in mijn leven, is die uitputting en vervuiling. Maar zolang de producenten en toeleveranciers geen significante stappen zetten, is mijn bijdrage niet meer dan een beperken van de schade die ik weldegelijk aanricht en voel ik de verantwoordelijkheid zwaar rusten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de politie.

Er is niet door te komen als je ze nodig hebt. Je wordt niet als klant maar als potentiële crimineel benadert.

Als je 51 kilometer rijdt waar je 50 mag dan zijn ze er als de kippen bij om je een accept girootje te sturen. Dat proces loopt als een zonnetje!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedrijven die 's avonds als je aan het eten bent naar je bellen !!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ziggo.nl

Ik heb al 3 maanden geen nummerherkenning. Al 2x een mail gestuurd maar ze reageren gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kruidvat, al ben ik nog zo aardig, ze blijven me altijd chagrijnig aankijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tell Sell!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik erger me dood aan die programma's waar ze laten zien hoe je je kind moet opvoeden. Ach dat bepaal ik gvd zelf wel hoe ik dat doe.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan verzekeringsmaatschappijen. Heb voor mijn studie ooit een jaar of wat onderzoek gedaan naar de wijze waarop claims werden afgehandeld met betrekking tot letselschade als gevolg van verkeersongevallen.

Nagenoeg zonder uitzondering werden deze a priori afgewezen of voor een schandalig laag bedrag in een vroeg stadium afgekocht door met name sociaal wat minder sterke mensen flink onder druk te zetten. Slikken of stikken zeg maar: "Anders gaat u maar procederen mevrouw."

En in die gevallen waarin er inderdaad een rechtsgang gemaakt werd rekten de maatschappijen de procedure vaak tot ziekmakende lengte. Tien jaar of meer was eerder regel dan uitzondering. Veel slachtoffers trokken dit niet. Hetzij financieel, hetzij emotioneel of gewoon omdat ze inmiddels overleden waren.

Ik zeg het niet snel maar wat ik bij het onderzoeken naar die kleine 2000 zaken branchebreed tegen ben gekomen is schofterigheid, schofterigheid en nog eens schofterigheid!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Microsoft, de manier waarop dat zij slechte software de markt in forceren vind ik belachelijk. Internet Explorer 8 gaat nog altijd geen XHTML snappen, terwijl die standaard komt uit 2000.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3fm, stinkzender met die bomenknuffelaar giel belen!