Hoelang duurt het voordat je het bedrag terugkrijgt bij een rembourszending?

Ik heb laatst iets verkocht en het via rembours laten verzenden, maar op de PostNL staat dat het maximaal 2 weken duurt voordat ik het bedrag krijg teruggestort door PostNL.
Weet iemand hoelang het gemiddeld duurt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik zo naar onze ervaringen kijk doet PostNl iedere 2 weken betalingen
( begin van de maand , halverwege de maand )
Reken daar nog een weekje bij dan zit het altijd goed