Is mijn vvv bon ''eeuwig'' geldig als er geen eind datum op staat?

Ik heb de vvv bon grondig onderzocht, maar er staat geen datum op.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De bonnen waar ook de euro waarde op vermeld staan zijn onbeperkt geldig, de bonnen met alleen de gulden waarde zijn verlopen en kunnen niet meer gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Totdat de Euro weer verdwijnt ;))
Computoon
10 jaar geleden
Dat zullen wij niet meemaken;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaat een site waar je bonnen met guldenwaarde naartoe kunt zenden en zij proberen dan de waarde terug te krijgen. Er is tenslotte ooit voor betaald.
Ik weet niet helemaal precies hoe het werkt en hoe die site heet weet ik ook niet meer maar als je even Googelt kom je er vast wel achter. Ik heb het in elk geval een keer gelezen.