Waarom is het Paypal account van de verkoper geblokkeerd nadat ik (koper) een betaling heb verricht?

Op marktplaats heb ik een product gekocht bij een particuliere verkoper.
Ik maar niets te horen van de verkoper en besloot om hem een mailtje te sturen of dat hij het geld al binnen heeft.

Dit was zijn reactie:
Mijn Paypal acount is geblokeerd na jou betaling.
ik verstuur de het product Niet voordat ik mijn acount terug heb.

mijn excuses voor het ongemak.

ps

paypal gebeld en heeft mij verteld dat jij in de afgelopen maanden veel transacties terug heb gehaald.
:

Het klopt dat ik de laatste maanden veel transacties heb teruggehaald, omdat ik bij al die transacties niks meer van de verkopers heb vernomen en ook het product niet gekregen heb

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het lijkt mij heel simpel, zelf even contact opnemen met Paypal en de kwestie oplossen. leg het uit, controleer waar jouw betaling is en vraag aan PayPal hoe het kan dat jij dan zijn account blokkeert terwijl JIJ degene bent die de betalingen terughaalt. Lijkt mij een foutje van Paypal.

https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_help&t=escalateTab