Mogen minuren uit 2011 blijven staan als je in de ziektewet zat?

Hoi,

In september 2011 ben ik in de ziektewet terechtgekomen. Dat jaar sloot ik af met 29 minuren. Door langdurig herstel, en een zware zwangerschap die volgde, ben ik pas sinds december 2012 weer aan het re-integreren. Nu staan die minuren er nog steeds van 2011, maar ik ben duidelijk niet in staat geweest ze in te halen. Mogen die blijven staan? Voorstel was om er verlof voor in te leveren...ik werk in de kinderopvang.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

JE werkgever had ze eind 2011 ook op je loon kunnen inhouden. maar omdat je ziek was heeft deze besloten het later na herstel op te lossen.
Hoe je het ook bekijkt. Je hebt 29 uur te veel loon ontvangen!