Hoe kom ik van een ongevraagd abonnement van het blad Privilege af?

Voordat ik mijn computer had, had ik een telefoonabonnement van Pretium. Dat liep goed. Toen ik mijn computer had gekocht, wilde ik kunnen internetten. Ik nam van KPN een 3 in 1 abonnement internet, telefoon en televisie. Ik liet dat door een medewerker van Scheer en Foppen regelen. Hij regelde ook, dat het telefoonabonnement van Pretium werd opgezegd. Dat is al ca 2 jaar geleden. Toch krijg ik nog steeds het blad Privilege thuisgestuurd. Dit blad is uitsluitend bestemd voor leden. Privilege en Pretium is één. Ze hebben mij ongevraagd lid gemaakt. Ieder jaar wordt via incasso een bedrag van mijn rekening afgeschreven. Wat moet ik doen om die incasso stop te zetten?

10 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik krijg dat blad nog van de vorige bewoners, en zie nergens hoe ik contact op kan nemen...

Antwoorden (2)

Via het stornorecht kun je geld onterecht van je rekening is gehaalt. let wel, hier heb je slechts 60 dagen voor.
Hierna zullen ze snel genoeg contact met je opnemen en kun je de situatie uitleggen.
Dit is zeker niet de meest netjeste manier maar wel de meesg effectiefste.
Je kun ook voor de vriendelijke aanpak gaan en eerst 3 mailtjes sturen en als dat tot niets uitloopt terug gaan naar aanpak 1.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Frimu2
10 jaar geleden
Niks....vriendelijke aanpak,hetongevaagd lid maken is niet netjes, en dat is nog zacht uitgedrukt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt (daarom staat de andere aanpak ook bovenaan) maar dat betekend nog niet dat je zelf niet netjes mag blijven.
Ritsuka
10 jaar geleden
Maar wat is het mailadres van privilege? Kon het in het boekje niet vinden. (Ik krijg het van de oude bewoners, die hadden niks overgezet van post)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is het adres van Privilege Privilege Amerikaweg 10 2035 RA HAARLEM En dit het postadres Privilege Postbus 6128 2001 HC Haarlem het mailadres kan ik zo snel niet vinden.
corzijlstra
10 jaar geleden
Kan jij, Ritsuka, het emailadres van Privilege even doorgeven? Je hebt het toch van de oude bewoners gekregen?
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik krijg het boekje in de bus, maar daar staat nergens een emailadres in vermeld. Daarom volg ik deze vraag ook, omdat ik dit wil weten.
Ik heb geen zin om zo'n duur service nummer te bellen
Om te beginnen kun je de incassomachtiging bij je bank laten stopzetten. Daarna inderdaad een storno.

Over het algemeen is het trouwens slim om met dit soort correctieve acties niet eerst twee jaar te wachten.