Ben je echt goed beschermt met paypal op ebay?

Ik wil een tablet kopen op ebay, en ik ben bereid om invoerrechten enzo te betalen, maar ben ik veilig met paypal? Krijg ik mijn geld terug als ik niets ontvang, of iets wat niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Als je een tablet koopt via eBay (ik ga even uit van de .com-versie), dan heb je de bescherming vanuit eBay zelf. Je dient dan bij conflicten eerst contact op te nemen met de koper en als je er met hem niet uit komt, kun je contact opnemen met eBay zelf. Als jouw klacht gegrond is, krijg je van hen het aankoopbedrag plus verzendkosten terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, Paypal lost problemen erg goed op, mocht je je product niet ontvangen.
Dit heb ik zelf helaas ook meegemaakt, 1x bellen naar PayPal en de betaling aangeven en ik kreeg mijn geld binnen 3 dagen terug.

Mocht het dus fout gaan kun je je geld terug-claimen.