Kan ik studentenkorting krijgen bij Apple zonder student te zijn?

Hallo. Ik heb een vraag. Ik ben al heel erg lang afgestudeerd maar ik heb niet zo veel geld. No is het zo dat ik een mac wil kopen. Kan ik die in de online winkel kopen zonder studentengegevens in te vullen, en zo nee, controleren ze er streng op? Dank u wel.
Vriendelijke groeten,
P. White

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Nee, dat kan niet. Studentenkorting is alleen voor studenten. Je moet een studentenpas tonen om die korting te kunnen krijgen.
Als je weinig geld hebt ben je dus niet in staat op een dure computer te kopen. Voor een derde van de prijs daarvan zijn ook apparaten verkrijgbaar die hetzelfde kunnen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb 'vroeger' nog wel eens gehad dat de apple-winkel mijn verlopen studentenkaart accepteerde onder het mom van 'ach... doen we gewoon'. Ik weet niet of ik dezelfde korting ook had gekregen, als ik met andere argumenten over de prijs was gaan onderhandelen.
Ja dat kan

alleen het scheelt niet veel meer van de winkel cq website

http://store.apple.com/nl-edu