kan Paypal automatisch geld afschrijven?

Ik heb namelijk meer betaald dan dat er op mijn rekening stond (ik gebruik www.money2.nl) nu weet ik niet wat er precies gebeurd is , klopt het dat Paypal het dan automatisch van mijn bankrekening haalt , want ik zie namelijk niks bij mijn afschrijving en daar over?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Als jij je bankrekening gekoppeld hebt aan je PayPal account, dan schrijft hij dat inderdaad daar af.

Staat er een creditcard gekoppeld aan je PayPal account, dan gebruikt hij deze indien er onvoldoende saldo op de betaalrekening staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee er is geen creditcard aan mijn paypal rekening gekoppeld, alleen mijn bankrekening (een soort van dan?) via www.money2.nl . Ik Heb ondertussen wel gezien dat het geld wat er te weinig was op mijn paypal account wel is afgeschreven. Ik vond het allemaal een beetje vreemd maar nu snap ik het dus. bedankt