Nee dat mag de werkgever niet wat hij is dan ook niet meer in staat om je loon te betalen. Als je werkgever failliet is kan hij het ook niet verzwijgen omdat er dan een curator wordt benoemd die de zaken overneemt en jullie echt wel inlicht.
ronron1212
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Ja dat kan dan worden jullie maandag dus verder ingelicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon even zoeken op http://faillissementsdossier.nl/ dan zie je zo of ie echt failliet is
ronron1212
11 jaar geleden
Het duurt meestal minstens een week voor je hierop iets vind.
Verzwijgen is niet mogelijk. Er is een failisements register. Daar heeft iedereen inzage in en is dus openbaar. Zie de website hierover.