Waar kan je kortingsbonnen krijgen die je in de supermarkt kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestaat nauwelijks in nl!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Extreme couponing gekeken zeker??? Slechts nieuws, dat systeem werkt in nl niet.. Alles word goed beschermd door fabrikant en supermarkt.. Denk maar aan 'max 4 art. per klant', niet in samenwerking met andere acties, etc.
Helaas
Amadea
11 jaar geleden
Alleen een paar keer per jaar bij Albert Heijn kan je kortingsstickers plakken op bepaalde artikelen. En de Hema heeft dat soms ook.

Het beste antwoord

Als je je aanmeldt bij 'Lekkerinhetleven.nl' krijg je een aantal keer per jaar een boekje vol met kortingsbonnen die je bij de meeste supermarkten kan inwisselen. Je moet er dan wel geen probleem mee hebben dat ze je ook spammen per mail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
leuke tip

Andere antwoorden (2)

Soms staan er kortingsbonnen in de folder van de supermarkt zelf, ik weet dat de Jumbo een tijdje geleden een paar keer een bonnenboekje uitgaf.
Maar hier in Nederland word dat niet zoveel gedaan.

Soms heb je wel eens in het huis-aan-huiskrantje knipbonnen staan voor de lokale slager of groenteboer.
11 jaar geleden
Meestal staan die in de folder of mailings van de supermarkten zelf. Volgens mij doen de meeste supermarkten echter niet zo veel met kortingsbonnen, alleen aanbiedingen. De AH heeft de bonuskaart-aanbiedingen. Jumbo stuurt overigens wel mailings waarin kortingsbonnen staan. Maar dat is geloof ik ook de enige.

In het geval van Jumbo kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief op http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Aanmelden-nieuwsbrief/ .