worden overschrijvingen van de rabobank naar abn amro ook in het weekend gedaan?

Een vriend heeft dus toenstraks om 17.00 geld overgemaakt van zijn rabobank naar mijn ABN Amro rekening.
Wanneer is dat dan binnen? Het is aangevragen als spoed dus normaal binnen 2 uur. Alleen vandaag zijn de banken dicht door goede vrijdag. Is dit dan morgen binnen of pas dinsdag na pasen. Want maandag zijn ze ook dicht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Spoed had voor 16 uur moeten plaatsvinden, je hebt kans dat het pas dinsdag over komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh oke maar kan het ook zijn dat het morgen komt? Abn amro is zaterdags wel open. Van de rabo weet ik dit niet. Geld is al wel afgeschreven bij hem natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals je kunt lezen in de bron had je het voor 16 uur moeten doen om het morgen te hebben.