waar kan ik mijn pensioenopbouw vinden van verschillende sectoren/werkgevers?

Kan dit niet vinden bij mijn huidige sector (zorg). Hiervoor heb ik jaren in de horeca gewerkt. Waar en hoe kan ik dat vinden. De werkgever uit de horeca is niet meer, dus daar kan ik niet meer terecht......

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dat kan via:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je huidige werkgever is aangesloten bij (v/h Pggm) het pensioenfonds Zorg en Welzijn dus daar krijg je een jaaropgave van. Dat je vorige werkgever niet meer bestaat is geen probleem want het gaat over het pensioenfonds waarbij je toen was aangesloten. Hopelijk heb je daar nog wel gegevens of een oude opgave van.

Bij mijn pensioenoverzicht zoals hiervoor wordt geantwoord kun je inderdaad al je gegevens checken maar alleen als ze door het pensioenfonds zijn doorgegeven. Je moet daarvoor een Digid hebben. Dat is dezelfde Digid die je voor je belastingaangifte gebruikt. Heb je die nog niet dan kun je die eenvoudig aanvragen (duurt een dag of 5). www.digid.nl

Op de site van mijn pensioenoverzicht kun je ook oude en nieuwe pensioenfondsen terugvinden als het oude pensioenfonds bijvoorbeeld is opgeheven of overgenomen.