Mijn iva uitkering is brutto €2610 per maand ex vakantie geld ,wat krijg ik netto??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

2061,90,- exclusief btw
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De btw is dus van de bruto loon af
Computoon
11 jaar geleden
Is dit een grap?
BTW heeft niets maar dan ook niets met de berekening te maken van bruto- naar nettoloon. BTW is omzetbelasting.
Het het bedrag ingevoerd in de bruto-nettolooncalculator en gekozen voor 'pensioenen en uitkeringen' (groene tabel).
Dan kom je op 2235,09/maand.

Hoewel de uitkomsten van de calculator de werkelijkheid vrijwel altijd goed benaderen, zou ik rekening houden met een marge van euro 10.- naar beide kanten. En ervan uitgaande dat dit bedrag volledig bestaat uit een uitkering (dus geen mengvorm van 'loon' en uitkering', want dan zou de witte tabel gebruikt moeten worden gedurende de eerste 2 jaren na ontstaan van de arbeidsongeschiktheid.)
Computoon