Welke mobiele telefoon-aanbieder heeft een abonnement-mogelijkheid om anonieme bellers standaard te weigeren?

Ik wil gewoon nooit gebeld worden door bellers die hun eigen identiteit geheim wensen te houden en die ik dus ook niet kan terugbellen... Dan krijg ik nooit van die bellers die me iets willen verkopen of met supergoede aanbiedingen waar ik nooit om gevraagd heb...

Of zijn er telefoons die zodanig ingesteld kunnen worden met of zonder programma dat ze niet eens afgaan als er een anonieme beller belt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef je het dan wel aan al je bekenden door dat je zo'n blokkering hebt? Ook veel particulieren die niks kwaads van plan zijn hebben een nummerblokkering, en als zij jou dan honderd keer proberen te bellen maar je maar nooit te pakken krijgen, denken zij er vast niet aan dat dat komt door hun anonieme nummer...

Het beste antwoord

Er is geen aanbieder die dat in zijn pakket heeft en dat voor de burger aanbiedt... Ze snijden zich in hun eigen vingers als ze dit toestaan... Dus dat is er niet van aanbieder-kant, je moet het dus zoeken in een applicatie die op je mobiel loopt om dat te krijgen wat je wil... Veel succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het spijt me maar die mogelijkheid bestaat niet. Maar ik neem zelf ook nooit op want heb er een hekel aan als mensen anoniem bellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je telefoon niet blokkeren voor anonieme bellers, wel voor verkopers en vervelende aanbiedingen. DIt kan via het bel-me-niet register. Zie de link in de bronvermelding. Als je je telefoonnummer daarin laat opnemen is het bedrijven wettelijk niet toegestaan je alsnog met vervelende aanbiedingen te bellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor windows mobile telefoons is er een programma "call firewall" hiermee kun je anonieme bellers blokkeren:

http://handheld.softpedia.com/get/System-Utilities/Communications/Call-Firewall-39356.shtml

Ik weet niet wat voor telefoon je hebt maar ik gok dat er voor andere telefoons ook wel programma's zoals deze bestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij GSM-toestellen zit deze functie er veelal al in, deze is in te stellen. Bij vaste lijnen niet, maar dan biedt dit kastje uitkomst:
AWM