Moet per 1 april 2013 mijn aflossingsvrije hypotheek bij de RABO verlengen. Wie zijn de aanbieders waar ik terecht kan voor een tegenbod?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kun je met een aflossingsvrije hypotheek niet gaan shoppen i.v.m nieuwe regels.
Daarbij advies zal nu direct geld gaan kosten.

Het beste antwoord

Voordat je een waarschijnlijk minder zinvolle zoektocht begint. Als je naar een andere bank gaat voor een nieuwe lening dan moet opnieuw kosten hypotheekakte bij de notaris betalen en provisie en kosten van de geldgever (bank) en mogelijk de bemiddelaar.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ook kosten van de NHG?
Alle kosten voor de nieuwe lening zijn aftrekbaar van je belastbaar inkomen, maar vraag eerst na of je dan een 100% aflossingsvrije lening kunt krijgen.
Als je bij de Rabobank blijft dan is het een stuk eenvoudiger en blijft de lening aflossingsvrij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt bij alle banken en overige hypotheek verstrekker een offerte aanvragen. je kunt ook via de hypotheker een advies vragen.
ronron1212