Wat betaald meestal beter fiscaal recht of econometrie?

Wat betaald MEESTAL beter de studie fiscaal recht of econometrie?
Op veel sites lees je dat 1 op de 3 mensen van econometrie miljonair word.
Alleen over fiscaal recht staat vaak over dat deze mensen voor het geld kiezen etc.
Qua startsalaris zie ik op veel sites staan dat fiscaal recht beter betaald maar wat betaald uiteindelijk nou echt beter en bied inderdaad de grootste kans op miljonair?

Puur nieuwsgierig.

Groeten en nog een gelukkig nieuwjaar allemaal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Gezien de huidige crisis, geen enkele.
Het is net als elke andere studie een kwestie van vraag en aanbod.
Je mist nu een paar essentiële zaken.
Ten eerste de wetenschap welke opleiding er in de toekomst vraag naar is en het beste qua salaris er bovenuit springt.
Daarnaast mist je de ervaring om ergens halverwege de ladder een claim te leggen voor een bepaalde beloning.
Ook het werk moet je liggen, geld is nooit en te nimmer een doel, slechts een middel.
Als je ergens voor kiest en halverwege er achter komt dat het niets is dan brand je af en kwijn je weg of je geraakt thuis met nul op je conto.
Je kan dus beter een studie richting volgen wat je ligt en waar je je prettig bij voelt.
Fiscaal recht loopt gezien de crisis momenteel beter dan econometrie, simpelweg omdat daar momenteel meer vraag naar is.
Kijk simpelweg maar naar de diverse vacaturesites.
Als het over tien jaar nog zo is, tja wie kan en zal het zeggen.