Word er geld gestort op 2de kerstdag? Gr

Kerstgeld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je met Kerstgeld? De banken zijn gesloten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krijg altijd woensdaga geld van uitzendbureau mijn vraag is word er gestort vandaag?
Amadea
11 jaar geleden
Alleen als dat automatisch geregeld is. Maar moet een financiële medewerker het verzorgen, dan zal je tot morgen moeten wachten.

Antwoorden (2)

Salaris wordt niet uitbetaald met kerstdagen want daar moet echt een medewerker iets voor doen. Mijn uitzendbureau stort normaal op dinsdag en dat is deze week op donderdag en volgende week (vanwege nieuwjaarsdag) op woensdag.

Jouw uitzendbureau zal dus hoogstwaarschijnlijk morgen storten en volgende week weer gewoon op woensdag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee,
Equens (daar is interpay op gegaan) verwerkt met de kerst geen transacties.
Dus zelfs als een bedrijf zou willen storten, zal dat niet lukken.