Hoeveel verdien je als 16-jarige bij de mediamarkt?

Ik heb het over de mediamarkt bij de cruqius. (Of hoe je dat ook schrijft)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net als bij de meeste winkels, zal dat niet meer dan het minimum jeugdloon zijn.
www.minimumloon.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cruquius

Antwoorden (2)

Het minimum jeugdloon zal per uur ongeveer liggen op € 2,90 bruto. Daar kan bijkomen dat je bij de Mediamarkt mogelijk meer verdient, maar zal niet buitensporig hoger liggen.

Als je het echt zeker wil weten, dan moet je het lef tonen om een mediamarkt binnen te stappen en dit te vragen. Als je het niet durft bij je de plaats waar je solliciteert, bel je toch een andere winkel op, desnoods aan de andere kant van Nederland. Dan heb je in elk geval een duidelijk beeld van wat ze jou zouden uitbetalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wat verdien je? Ik weet wat de minimum loon is. En ik weet ook dat je meer verdient bij media markt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heeft de mediamarkt niet openbaar; maar je kunt zelf prima een belletje plegen ;)
Schrik niet, maar dit was in juni 2012 €3,03. Toen ik 17 werd, werd het uurloon €3,49