word je mobiele abonement goedkoper als je zelf al een android telefoon hebt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Als je zelf al een telefoon hebt, kun je je abonnement (na de contractperiode) omzetten naar een sim-only abonnement. Dat is inderdaad goedkoper.
bamibal
11 jaar geleden
Absoluut. Nu hoef je alleen maar te zorgen voor een Sim only abonnementje en die zijn veel goedkoper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google Android is een opensourceplatform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linuxkernel en het Java-programmeerplatform. In september 2012 werden er meer dan 1,3 miljoen Android-telefoons per dag geactiveerd en Android is daarmee het meest verkochte besturingssysteem op mobiele telefoons. In totaal zijn er tot 12 september 2012 meer dan 500 miljoen Android-apparaten geactiveerd.

Kort gezegd: Android is een besturingssysteem voor mobiele telefoons, dus dit heeft totaal niks te maken met abonnementen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Jouw antwoord heeft niets met de vraag te maken. Als je al een telefoon hebt (ongeacht wat voor telefoon) en dus geen nieuwe nodig hebt, dan is een abonnement goedkoper.
Ja dan moet je een sim only abo nemen. Ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar in principe maakt het weinig uit. Het internet is gewoon heel duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel goedkoper, u kunt en sim only abonnement aansluiten voor maar paar euros per maand. Maar u moet wel zorgen dat uw toestel is simlock vrij.
U kunt een overzicht van alle sim-only aanbiedingen vinden op:
http://www.only-sim-only.nl/