Wat is nu een goed salaris voor iemand van 45 met 2 kinderen?

Wat neemt Jan Modaal netto mee naar huis?

1.500
2.000
2.500
3.000
3.500
4.000

??????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Nietdetuinman, je toelichting is een beetje tegenstrijdig met de vraag. Wat Jan Modaal meeneemt is niet echt een heel goed salaris.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het er heel erg mee te maken heeft wat voor werk je doet ! En ik geloof dat het vaak heel oneerlijk gaat met salarissen !
Dat er heel veel mensen zijn die veel meer VERDIENEN dan dat ze aan salaris krijgen .
HELAAS .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens Omansje...
Mar ook andersom: er zijn er ook veel die veel te veel krijgen, denk bijv aan de bankbonussen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat hebben die kinderen ermee te maken? Jan hoeft toch niet per sé kinderen te hebben om modaal te zijn?

Het beste antwoord

Ik heb nogal de nodige ervaring met diverse banen en zou zeggen:
1.500 mager
2.000 redelijk
2.500 norm
3.000 boven norm
3.500 goed
4.000 prettig

Natuurlijk is de functie zelf uiteindelijk maatgevend voor het salaris. Zoek je soms een goede werknemer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bruto is 2.353,00 en netto 1716,59 (bij geen bijzonderheden). Modaal betekent trouwens het meest voorkomende loon (dus niet het gemiddelde).

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij een algemene CAO, werk je bijvoorbeeld bij de overheid, dan is je netto lager.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over wat een goed salaris is voor iemand van 45 met 2 kinderen is geen eenduidig antwoord te geven. Dat is afhankelijk van de levensomstandigheden van die persoon en wellicht ook de leeftijd van die kinderen.

De één kan misschien prima rondkomen met 2000 euro, terwijl de andere aan het dubbele nog niet genoeg heeft.