hoeveel kosten tickets voor deze concerten (ongeveer)?

ik wil met mijn vriendin naar 'n concert maar ik wil graag weten hoeveel de tickets kosten voor concerten van deze artiesten:
-one direction
-lady gaga
-nicki minaj

het zal waarschijnlijk niet echt goedkoop zijn maarja....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dat ligt er helemaal aan waar je ze wilt zien. In Nederland voorlopig niet.

One Direction op 22 februari in O2 in London kost vanaf 50 pond tot 100 pond.

Lady Gaga is net in Amsterdam geweest en gaat nu naar Italië, Frankrijk, Barcelona. Voor 3 oktober zijn er in Nice nog wel plaatsen, rond de 100 euro.

Nicki Minaj heeft het concert van 15 oktober in de Ziggo Dome afgezegd:
http://www.livenation.nl/artist/nicki-minaj-tickets

Dus ook daarvoor moet je naar Engeland. Kaarten kosten tussen de 45 en 80 pond.

Belangrijk is dat je kaartjes via de officiële kanalen boekt en niet via een wederverkoper. Als je weet waar een concert wordt gehouden kan je meestal via de website van de locatie erachter komen wie het officiële verkoopkanaal is. Dan kosten kaarten - afhankelijk van de artiest - tussen de 45 en 80 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

450 Euro..