Hoe lang duurt het als je post stuurt naar een antwoordnummer?

Omdat die ook nog gewogen, en geteld etc. Moeten worden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.2K

Antwoorden (2)

reken op een dag langer dan de "gewone' adrespost
anneliez
11 jaar geleden
"PostNL verzamelt al uw binnenkomende antwoordstukken en stuurt uw post binnen 48 uur naar u door. U ontvangt de antwoordstukken in een bundel op het postadres dat u wenst.
U ontvangt de antwoordstukken apart van uw gewone post. Zo houdt u een goed totaaloverzicht van uw mailingresultaten."

Maximaal 48 uur dus.

Het antwoordnummer zelf kost € 140,- exclusief btw. Daarnaast nog per binnenkomend poststuk een gewichtafhankelijk tarief. (euro 0,50/stuk boven de 100 zendingen bij een zending tot 20 gram, dat is dus hetzelfde tarief ls voor een gefrankeerde brief tot dat gewicht.)
Computoon