Worden er echt auto's en dure electronica weggegeven bij prijsvragen en acties enz?

En dan heb ik het niet over bijv. de postcodeloterij waar een notaris aan te pas komt maar diverse acties die je in je mailbox krijgt. En zo ja, is er iemand die dit controleert?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

"Voor niets gaat de zon op" (alles kost geld en moeite), dat is het in dit geval ook, maar in dit geval is het antwoord ja en nee.

Ja:

Er worden echt zulke dure spullen weg gegeven, maar meestal moet je hier wel wat voor doen.

Nee:

Bedrijven willen je persoonlijke gegevens zodat ze je kunnen spammen met reclame.

Gebruik dus je gezonde verstand en kijk uit waar jij je persoonlijke gegevens heen stuurt, maar ga er in ieder geval maar uit dat alle enquetes, internet advertenties van onbekende bedrijven allemaal nep zijn.

En nee, er is niet iemand die dit controleert, maar bij bijv. geldbedragen komen er dingen bij kijken zoals belasting, tenzij de prijs gever dit regelt.